RE: OT: kabel k Siemens C35, odblokování

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Květen 12 09:44:12 CEST 2009

Pokud jde o ten kabel tak
http://www.dilynamobily.cz/ShowItemDetail/Kabel-Siemens-C25/C35-COM/83/

Jeden jsem kupoval v lednu.

Ale jak zde jiz zaznelo staci MAX232 + pripajet tri fousy k tel. al
eodpojovaci kablik vypada lepe.

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of APA
Sent: Tuesday, May 12, 2009 4:35 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: kabel k Siemens C35, odblokování

Zavolej operatorovi a on ti mozna da odblock kod :-) Alespon O2 urcite,
nevim jak u TMo zlo*eju... Vodafone myslim telefony nikdy neblokoval.

2009/5/11 DVD <microchip@klikni.cz>

Dobrý den,

chtěl bych požádat o pomoc s telefonem Siemens M35i (kompatibilní s
C35). Rád bych ho připojil k PICu a udělal dálkové ovládání jako školní
projekt, dál se asi rozepisovat nemá smysl.
Sehnal jsem telefon, jenže je blokovaný na tmobile a nemám ani k němu
kabel. V prodejnách se kabel sehnat nedá (jenom na mě koukají jak na
vraha), v jednom servisu mi řekli, že odblokování dělají asi týden a
telefon někam posílají.
Neměl by někdo z Prahy navíc kabel na sériový port? (usb nechci právě
kvůli připojení k PICu), případně nevíte jestli na odblokování stačí
kabel nebo je nutná HW úprava? V dnešní době už není funkčních mnoho
webů s programy/návody na tento telefon.
Vím, že tohle téma bylo aktuální tak před 8 lety, ale ...

Díky, David.