OT: Účinnost autoledničky

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Úterý Květen 12 08:45:43 CEST 2009

Přidám své 2 poznámky k peltiérově chladničce.
-Nesmíte jí zavřít do kufru, potřebuje mít přívod vzduchu pro chlazení.
-Když jí vypnete, tvoří chladící ustrojí obrovský tepelný most do okolí.

Pro uchování mražených (předem) potravin je lepší polystyrénový box. Ale
je to jen na pár hodin. Na déle bych přidal cihlu suchého ledu.
Lubor