OT: Účinnost autoledničky

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Květen 11 23:17:06 CEST 2009

Moje zkušenost je taková že jak která peltier chladnička.
O těch co jsou úplně naprd psát nebudu.
Ale před dvěma lety jsme byli na čtrnáct dní autem po evropě a měli jsme s
sebou peltier chladničku coleman (jakž takž značka co se týče outdoor
záležitostí) a ta byla zvláštní v tom, že se dá napájet nejen z 12VDC, ale
také přes vestavěný transformátor z 230VAC. Když se do toho dá teplé pivo z
regálu v krámě, tak se ani po několikahodinové jízdě nevychladí na
poživatelnou teplotu - srpen itálie francie, docela vedro i za jízdy, ale
když se to večer připojí na 230 a umístí volně na vzduchu tak ráno  je
všechno krásně studené, a i máslo téměř kamenné :-) a to i při úplně
vyrchovatě naplněném objemu.

Když se to takhle vychlazené dá do auta kousek se ještě popojede, tak se to i
večer dá vypít. (ne to máslo, ale pivo)

Je to velmi subjektivní popis, omlouvám se ... :-)

Jakub Ladman

PS: kdysi jsem taky pátral po kompresorové, ale nenašel jsem.