Re: OT: Účinnost autoledničky

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Květen 11 22:26:09 CEST 2009

 11.5.2009, 22:21:16

Neco takoveho jsme meli v lete na jachte. Na slunecni panely cca 14V,
4A se to ani nehlo**, takze pres akku. Od rana jsme nabijeli akku, po
poledni se pripojila lednice a vecer byl akku zase vybitej. Ale meli
jsme 8 dobre vychlazenejch piv. :-)

** za behu to bralo cca 6A, ale na rozbeh bylo treba podstatne vic.
S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz