OT: kabel k Siemens C35, odblokování

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pondělí Květen 11 21:08:54 CEST 2009

Zdravim, myslim ze by bylo lepsi poohlednout se po nejakem levnejsim GSM
modulu, samozrejme pokud neni v zadani prace vyslovne vyzadovano pouziti
dnes ponekud archaickeho MT. Jinak nekde bych tu mel mit jeden C35i
vcetne systemoveho konektoru na ktery si pripojis co chces - seriak,
baterku..., jestli ho chces tak napis soukrome, nemel by byt blokovany,
to muzu vyzkouset.

Ales Chlubny