RE: Účinnost autoledničky

Pondělí Květen 11 20:43:05 CEST 2009

Zkušenost nemám ale úvaha je zjevně chybná v jednom bodě - pro rozmrazování je podstatný rozdíl teplot, jinak řečeno, každý stupeň je dobrý. Takže v zapnuté chladničce vydrží zmrzlé delší dobu, než kdybyste je dal do izolovaného prostoru ketrý ale bude mít teplotu +30°C.

L. Kručinský

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Aleš Filip
Sent: Monday, May 11, 2009 8:38 PM
To: HW-news
Subject: OT: Účinnost autoledničky

Dobrý den,

Dostala se mi do rukou autolednička. Uvnitř jsou 2 větráky, 2 chladiče a mezi nima pravděpodobně Peltier. Když jsem ji zapnul, tak jsem zjistil, že má odběr 4A. Byla zapnutá celou noc, a láhev vody vychladila na cca +11"C, a dál už teplota neklesala. Je to normální?

Myslel jsem, že bych ji vzal v létě na dovolenou, ale nevím, jestli to má vůbec smysl. Když do toho dám nějaké zmrzlé potraviny, a ledničku nezapnu, tak vzhledem k izolaci vydrží nějakou dobu zmrzlé. Když ale tu ledničku zapnu, tak vydrží zmrzlé delší dobu? Nebude je ten Peltier spíš rozmrazovat, když dokáže jenom +11"C?
Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?

S pozdravem,

--
Ales Filip      ICQ:64650313