Automatický zpožděný start serveru

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Květen 11 16:43:57 CEST 2009

On Mon, 11 May 2009, Pavel Krafcik wrote:

> BIOS je nastavený dobře, ale nedaří se mi vypnout UPS a tím docílit
> stavu, že mi zmizí napájecí napětí na vstupu PC zdroje. Zkoušel jsem
> nenulový parametr KILLDELAY, ale UPS pořád běží až do naprostého vybití
> a pořád má 230V na výstupu. právě zjišťuji, jak vypnout UPS současně s
> počítačem. Zdálo se mi, že je parametr KILLDELAY v apcupsd.conf, ale UPS
> se mi nevypla. Přitom, jestli jsem dobře pochopil, nenulový parametr je
> počet sekund za kolik se UPS vypne po předchozím vypnutí serveru.

Ne to je za kolik se UPS vypne po obdrzeni signalu killpower . Zrejme
to mate spatne nakonfigurovane/nainstalovane a nemate v shutdown skriptu
volani toho killpower prikazu. Jednou se mi stalo neco podobneho kdy
prikaz byl instalovany mimo / volume takze se k nemu ztratil pristup
po odmontovavani disku..