Automatický zpožděný start serveru

Jan 'yanek' Bortl yanek@ya.bofh.cz
Pondělí Květen 11 15:48:29 CEST 2009

Pavel Krafcik wrote:
> BIOS je nastavený dobře, ale nedaří se mi vypnout UPS a tím docílit
> stavu, že mi zmizí napájecí napětí na vstupu PC zdroje. Zkoušel jsem
> nenulový parametr KILLDELAY, ale UPS pořád běží až do naprostého vybití
> a pořád má 230V na výstupu. právě zjišťuji, jak vypnout UPS současně s
> počítačem. Zdálo se mi, že je parametr KILLDELAY v apcupsd.conf, ale UPS
> se mi nevypla. Přitom, jestli jsem dobře pochopil, nenulový parametr je
> počet sekund za kolik se UPS vypne po předchozím vypnutí serveru.

Musite ovsem te UPS rict "ted uz muzu, sem vypnuty", coz je prave co
jsem psal v predchozim mailu. Sama se urcite nevypne, kristalovou kouli
nema.

Jen bych podotknul ze sama UPS pocitaci urcite nikdy nerika, ze se
_musi_ vypnout, to si rozhoduje pocitac sam kdy a za jakych podminek
(cas, stav baterii, ...).

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz