Domovní rozvod 12V

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Květen 11 14:29:26 CEST 2009

APA napsal(a):
> Zdravim, take budu resit tento problem.
>
> Vsechny pristroje (modem, kamery) na 12V, celkovy odber urcite ne
> vetsi jak 1-2A (no ve spicce kratkodobe rekneme par sekund treba 4A)
> no a nechce se mi pouzivat k tomu 4 nebo 5 traficek 230V/12V DC...
> Pritom chci jisteni proti vypadku proudu, ale UPS zase ma zbytecne
> ztraty...
>
> Takze me napadlo koupit nejaky 12V zdroj, co ma minimalni ztraty -
> treba http://www.viakom.cz/cctv-zdroje.php k tomu ACU 12V a ted to
> *hlavni, dobijeci obvod pro tu baterii... *Myslim ze stabilizace
> [...]
Toroid cca 40-60W , PB aku, spinany zdroj proudu pro AKU  - s omezením
napeti. Nabijeni konstantnim proudem a pri dosazeni Ub nabijeni konst.
napetim se pouziva u PB v telekomunikacich a zda se ze to funguje dobre.
 Pri vypadku 230V prepnout na aku ( diodova logika ..? )
A mozna zajimava vec, cele to jeste kombinovat s nejakym "primerenym"
fotovoltaickym panelem.