OT: IQ151

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Neděle Květen 10 22:25:21 CEST 2009

Ja na tom makal, ale do klavesnice to melo daleko, IQ melo tlacitka snad
ze bezne dostupnych zvonkovych tlacitek., vdzycky co jsem cetl a psal
zavady v sesitku, tak tam byly poznamky, nefunguje tlacitko P,F,G,H ,
dalsi tyden, nefunguji tlacitka PFGHEXM no a pak skola zakoupila 286 ;-)
a clovek se ucil znova.
Ale vlastne skoro vsechny 8mi bity mely tu klavesnici odpornou,
bezkontaktni ji mel tusim az CONSUL.
LK