spotreba SD karty

Serych Jakub Serych@panska.cz
Sobota Květen 9 13:35:12 CEST 2009

V Nikonech má 5Mpx RAW (respektive má to příponu NEF) kolem 5MB (lehce pod).
Je to totiž bezeztrátově komprimované.

Konkrétní data pro příklad: z D70ky, která má 6Mpx mám na 70ti fotkách
průměrnou velikost 5.55MB na obrázek,
z D200, která má 10Mpx mám při cca 150 obrázcích průměr 8,85MB na obrázek.

A k předchozímu mailu: Ano ve foťáku nepochybně rychlý buffer je, ale myslím,
že na rychlých kartách je skutečně další.

Jakub Šerých