Problem s AVARICE

Stano stano.hw@gmail.com
Pátek Květen 8 16:09:31 CEST 2009

Vyskytol sa mi takyto problem. Pri pokuse pustit AVARICE program skonci
chybovou hlaskou
windowsu "chcete chybu odoslat?" a skonci. Pri badani cim to je som
prisiel na tuto zaujimavost.
Problem sa zacne vyskytovat az od spustenia programu "openocd.exe" ktory
pouzivam na ARM.
Build OCD: 2007-04-26 16:40CSET. AVARICE aktualne 2.7 Jun 9 2007
15:05:57, ale skusil
som viecero verzii bez uspechu...
OCD staci raz spustit a AVARICE skoncilo az do reinstalu systemu. Mam
nejasne tusenie ze tieto
 2 programi maju nieco spolocne s cygwin a navzajom sa biju, ale ako a
preco neviem.
Reinstal WinAVR nepomaha a aj tak nebolo by to riesenim ale len
chvilkovym oddialenim problemu.
Najde sa tu nejaky odbornik co by vedel poradit?