[OT] Format TV vysilani

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Čtvrtek Květen 7 16:48:32 CEST 2009

Stejný formát je, ale u digitálního vysílání se většinou vysílá i
informace o formátu obrazu (čest vyjímkám u analogu u ČT, NOVA nevýsílá
pro jistotu téměř nic). S touto informací už TV dokáže mnohem lépe
pracovat, ale konkrétní chování záleží na TV. Tato je zkušenost ze
satelitního vysílání, pozemní digitalizi v čechách jsem již nezastihl.
ced