[OT] Format TV vysilani

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Čtvrtek Květen 7 16:44:07 CEST 2009

Ano, u plazmy jsou pruhy šedé z důvodu životnosti buněk (tzv vysvícení).

Nechte rozšiřovat obraz z 4:3 n a plnou obrazovku, za chvilku si
zvyknete. Mě to trvalo asi čtnáct dní a to jsem na TV koukal nejméně 4
hodiny v pracovním týdnu (TV doma nemám:-). Všechno ostatní je horší,
pokud si to nenaprogramujete.

ced