[OT] Format TV vysilani

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Květen 7 14:04:48 CEST 2009

U plazmovky svítí boční pruhy šedě, a je to asi proto, aby se buňky
"vysvítily" rovnoměrně. Mám také LG plazmu 42" a je to stejné.
AZE

----- Original Message -----
From: "Zdenek" <zdej@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, May 07, 2009 12:11 PM
Subject: Re: [OT] Format TV vysilani

Pavel Kadečka napsal(a):
> Nejlepší jsou černý pruhy po stranách, případně nějakej inteligentní
> zoom (bez deformace), aby ty pruhy byly trochu menší a přitom z obrazu
> tolik nechybělo jako když se dá plnej zoom - to pak z obrazu nahoře a
> dole kus nevidíte.

Ten zoom funguje trochu zahadne. Jako by nejdrive roztahl obraz na 16:9
a pak z nej udelal vyrez. Takze to deformuje taky. Nastavit lze je zoom
+/- a posun nahoru/dolu, takze s tim nic neudelam.

> Že jsou ty pruhy šedý, to bude nastavením jasu nebo kontrastu, zkuste
> si s tím trochu pohrát - ale výsledek nemusí být optimální, pak může
> být celkově tmavší všechno, nejen ty šedý pruhy.

Ta seda je opravdu seda. Nikoliv presvicena cerna. Ztmavenim by byl
obraz nekoukatelny. Samostatnou volbu barvy pruhu jsem nenasel.
(Jde o LG 32PG6000, kdyby mel nekdo nahodou podobny typ)

> To s tím nesouvisí, pokud jsou teď ty pruhy šedý, tak budou šedý i při
> jakýmkoliv signálu 4:3.

Myslel jsem (naivne), jestli ze satelitu nejsou stejne stanice ve
formatu 16:9.

Zdenek