spotreba SD karty

Michal Krestan krestan@hw.cz
Čtvrtek Květen 7 12:24:03 CEST 2009

Nevite nekdo, jaky je vhodny typ micro SD karty, ktera ma co nejmensi odber
pri zapisu dat? Velikost potrebuji 2GB, nebo 4GB. Jde mi o to, ze mam
aplikaci, kde potrebuji zapisovat kotinualne data rychlosti 16kB/sec, ale
potrebuji co nejmensi odber. Data se zapisuji vzdy po jednom sektoru,
rovnomerne rozlozene v case, tj. vzdy jeden zapis sektoru za cca 32ms.
Zkousel jsem celou radu karet a rozdil je od 0.6-16mA. Pro me je pro tento
rezim pouzitelne cokoliv, co pri teto rychlosti spotrebuje proud mensi, nez
1mA. Tento proud je prumerna hodnota, kdy karta provede pri kazdem zapisu
burst a pak nebere temer nic. Bohuzel nikdo z prodejcu neni schopen rict,
ktera karta ma jaky odber a nechce se mi kupovat hromadu karet, ktere mi pak
k nicemu nebodou.

            Michal