SL-5287 Datasheet

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Květen 7 10:30:33 CEST 2009

2009/5/6 Jirka MWW <jirka.mww@gmail.com>:
> dobrý večer,
> mám tady jeden starý zdroj k notebooku a chtěl bych ho využít, což znamená
> snížit výstupní napětí na cca 13.5 V. Jádrem sekundární části
> je jakýsi obvod SL-5287 MITEL?  ve 28 nožičkovém pouzdře. Dá se sice na
> internetu koupit, ale datasheet od něj nemůžu nikde najít.
> Zkusil jsem snad už všechno.  Nemáte někdo nápad jak dál ?

Napětí v každym spínanym zdroji jsem snižoval (i zvyšoval) změnou
odporovýho děliče na výstupu, nikdy nebylo tak těžký ho najít. Akorát
to možná nebude tak jednoduchý, jeden původně 24V zdroj se mi podařilo
upravit jen asi na 18-19V, když jsem zkoušel změnit napětí na 12V, tak
nenastartoval. Zřejmě záleží i na trafu (jakej má převod).

Pavel Kadečka.