AVR a 1-wire UART

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Čtvrtek Květen 7 00:29:57 CEST 2009

Já odpovídal na otázku původního tazatele:
"Otazkou tedy je jak spojit RxD a TxD aby se trebas neznicily?"

Na svou otázku jste si správně odpověděl sám:
"Samozrejme muzu vzdy mimo dobu vysilani postavit Tx do HiZ, ..."

Toto řešení bych volil i já. Předpokládám, že původní tazatel taky. Když
jsou na jedné lince jen 2 a jeden z nich je master, není důvod si to dále
komplikovat.

Jinak jsou i další možnosti, např. ala otevřený kolektor - dioda směrem do
TXD a k tomu ještě někde pull-up. Nebo u toho SW vysílání přes RXD neovládat
PORT, ale DDR při PORT=0.

(tímto se omlouvám uživatelům se stromovým zobrazením, nechce se mi čekat
několik dalších hodin, než mi do mailu dorazí zpráva, na kterou teď
odpovídám)

PH

Od: Rollfree
Hmm. Jeden je vstup a druhy je vystup, zadny problem.
Ale snad na druhe strane to bude taky tak, ne ?
Takze pujdou proti sobe 2 vystupy (a mezi nima jen odpor vedeni).

Samozrejme muzu vzdy mimo dobu vysilani postavit Tx do HiZ,
ale pak zase nema smysl hovorit o tom, ze jedno je je vstup
a druhe vystup.

Nebo neco spatne chapu ?

Od: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>
Nejjednoduší je, spojit RXD a TXD. Jedná se o vstup a výstup. Žádný problém.