AVR a 1-wire UART

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Středa Květen 6 09:43:28 CEST 2009

Nejjednoduší je, spojit RXD a TXD. Jedná se o vstup a výstup. Žádný problém.

Pokud chcete ušetřit pin, můžete TX udělat softwarově. V době vysílání
musíte pin RXD nastavit na výstupní a po zkončení vysílání ho zas přepnout
zpět.

PH

From: <gt5@seznam.cz>
potreboval bych poradit se schematem a nastavenim registru v AVR. Chci
udelat UART komunikaci po 1 lince, tedy to bude half-duplex.
Na lince budou vzdy jen 2 zarizeni, master a slave.
Otazkou tedy je jak spojit RxD a TxD aby se trebas neznicily? A dale jak
nakonfigurovat UART registry?

Udajne to jde, videl jsem jen schema kde autor pouzival jen samotny RxD pin.
Jen mi nebylo z principu jasne jak to muze fungovat a jak to nastavit, kdyz
UART vypada rozdeleny na TxD a RxD na jinem pinu.