Kniznice v Altium

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Květen 6 09:34:55 CEST 2009

Všecno co dodava Altium zdarma je v tomto seznamu

http://www2.altium.com/files/AltiumDesigner6/libraries/libfiles/libindex_29J
an09.zip

a knihovny samotne stahnete zde

http://www2.altium.com/forms/libraries/designer6/IntLib_list_ad06.asp

U nejcasteji pouzivanych pouzder je asi nejlepsi je pretahnout do nejake sve
knihovny a predelat je. V AD se sice nekde da nastavit zaokrouhlovani pri
prevodu na cele mil, ale i tak to muze o ten jeden mil nesedet.

PN