AVR a 1-wire UART

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Středa Květen 6 08:47:12 CEST 2009

IMHO to moc primo HW spojit nejde, resil bych to externe, pokud tam jsou
budice 485 nebo optrony, jde to samo. Pokud RS232, staci tranzistor, hradlo,
dioda... Dle chuti ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of gt5@seznam.cz
Sent: Wednesday, May 06, 2009 8:43 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: AVR a 1-wire UART

Zdravim,
potreboval bych poradit se schematem a nastavenim registru v AVR. Chci
udelat UART komunikaci po 1 lince, tedy to bude half-duplex. Na lince budou
vzdy jen 2 zarizeni, master a slave.
Otazkou tedy je jak spojit RxD a TxD aby se trebas neznicily? A dale jak
nakonfigurovat UART registry?

Udajne to jde, videl jsem jen schema kde autor pouzival jen samotny RxD pin.
Jen mi nebylo z principu jasne jak to muze fungovat a jak to nastavit, kdyz
UART vypada rozdeleny na TxD a RxD na jinem pinu.

Dekuji,
LP.