Kniznice v Altium

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Květen 6 06:01:30 CEST 2009

Dobry den,

kedze sa tu najde niekolko uzivatelov Altium Designera, rad by som sa spytal na nasledovnu vec.

Zaujimalo by ma, ci sa daju stiahnut od vyrobcu kompletne kniznice s schematickymi znackami a footprintami. 30 denna trial verzia ma len obmedzeny sortiment. Dalej by som sa chcel spytat na to, ako su defaultne robene pady v knizniciach. Co som pozeral su vsetky uz v "mm" ale nie su zaokruhlene na najblizsiu hodnotu v "mil", takze v gerbery sa potom generuju hodnoty napr. 40.78mil a podobne. Je to robota navyse vsetko to upravovat. Takze by som chcel vediet, ci sa to riesi prerobenim kniznic alebo si editujete gerber. Vdaka.

A.