PC0151212 a IF piny

j s jarin.hw@gmail.com
Úterý Květen 5 13:00:28 CEST 2009

Zdravim pritomnych.

mam v rukach displej PC0151212, objednany z TME. Zaujala ma jeho nizka
cena - 128*128 RGB aj s podsvietenim za necelych 10 dukatov, no
nekupte to... Pred jeho objednanim som si narychlo preletel jeho
dokumentaciu (velmi skromnu, ako to byva zvykom u panov z PRC) a
dokumentaciu k driveru (ST7637) a usudil som, ze okrem par kondikov a
jednocipu to nebude chciet nic ine.
Teraz, ked mam displej realne v rukach a planujem mu nabastlit nejaky
jednocip k vyvodom, nachadzam iste nezrovnalosti, ktore mi unikli pri
prvom precitani. Piny 13 a 14 displeja su oznacene ako IF1 a IF2, s
popisom "paralell/serial data input select input", ale v datasheete
ST7637 je tych pinov viac, konkretne tri kusy, IF1 az IF3. Clovek si
povie, fajn, proste IF3 bude nabondovany niekam na zem alebo Vdd, ale
keby to tak bolo, nebolo by moze prepinat medzi seriovym a paralelnym
rozhranim pomocou zvysnych IF pinov, ako pisu v skromnom datasheete.
Moj osobny tip je, ze v skutocnosti IF2 (cipu) je pripojene na Vdd a
IF1 si zachovalo nazov a IF3 (cipu) je pomenovane ako IF2 (displeja) a
tym sa da tymito dvomi drotmi prehadzovat "8080 mode" a "serial mode".

Nema niekto skusenost  s tymto displejom, aby mi mohol potvrdil alebo
vyvratit moje domnienky skor, ako sa pustim do bastlenia a
spajkovania?

Dakujem za pripadne informacie alebo napady

J.S.

P.S.: ten datasheet k ST7637 ma kopu zaujimavosti... clovek sa dozvie,
ze cip potrebuje "outsider" suciastky, su tam evidentne chyby pri
popise paralelnej zbernice a ako komentar k pinu, ktory je treba
nechat nezapojeny je napisane "Left it opens."