Tiskovy zakon? (ackoli vlastne nevim, co sem napsat)

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Květen 5 12:43:59 CEST 2009

A ja k tomu pripojim jeste tvrzeni, ze soulozit chteji vsichni... :-)
Mate pravdu s tim, ze to neni dobre prirovnani, ale trvam na tom, ze
je mnohem lepsi nez prirovnani ke kastraci.
Navic rozhodne netvrdim, ze vsechno je idealni a super. Jen jsem
puvodne napsal, ze chapu proc nekteri lide nechteji, aby si kazdy mohl
doma vymenovat zasuvky a podobne.
Jak jsem psal pred par vterinami v predchozim emailu, s byrokracii pri
vydavani ruznych povoleni take nesouhlasim, ale myslim si, ze resenim
neni povolit vsechno vsem, ale vyresit danou proceduru tak, aby se
obesla bez byrokratickych machinaci - Typicky povinne vzdelani ci
mnohalety kurz.

Honza