Tiskovy zakon? (ackoli vlastne nevim, co sem napsat)

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Úterý Květen 5 08:38:33 CEST 2009

Tak to snad uz ani neni mozny - kterych zemi se to tyka?
Jeste, ze u nas ma provozovani ilegalni cinnosti dlouholetou tradici, ono se
to zas bude hodit ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Tuesday, May 05, 2009 8:28 AM
To: HW-news
Subject: Re: Tiskovy zakon? (ackoli vlastne nevim, co sem napsat)

No jeden problém tu je. Sice u nás ještě ne, ale zkuste si třeba v některých

rozvinutějších zemích sám vyměnit vypínač. Už kdybyste si chtěl koupit jeden

kus a udělal to na kreditku, jste podezřelý. Tam si nesmíte udělat nic sám,
na všecko, i maličkost, musíte pozvat odbornou firmu. Neboť pokud vás někdo
práskne, máte hodně veliký problém a tučnou pokutu. Neffa, ač ty jeho pindy
moc nemusím, tak v Reparátorovi se docela trefil, přituhuje.