Pajeci stanice Hakko FX951 - tvorba cen a tak

Milan B. milan@bastl.sk
Pondělí Květen 4 23:33:36 CEST 2009

Musite sa ohlasit dopredu, aby mal pan podnikatel cas prestavat nabytok
a prerobit obyvacku na kancelariu :)

Porovnajte si ich sortiment, jeho strukturu, ceny a dodacie lehoty so
shopom na aoyue.de a je to zrejme - objednate si u nich, oni objednaju
cez shop u aoyue.de, do dvoch dni to maju, prepocitaju cenu uzasnym
kurzom 1EUR=40Kc a masinka je do slubovanych 7 dni vasa ...

Nic proti tomu, nech sa zivia ako vedia. Nie su jedini, ktori to robia
takto. Na internete je pekne (okrem mnoheho ineho) to, ako jednoduch
umoznuje vytvorit falosnu identitu velkej obchodnej firmy :) - a to
nepotrebuju ani sklad, ani kancelarie, ani zmluvy o zastupeni ... a
mozno ani ten pocitac, staci hodinku - dve posediet v internetovej kaviarni.

-m-