Re: OT: Preco je dobre, ze v *nixoch sa skuma velkost pi =?iso-8859-2?Q?smena; _bolo:_win-avr_=D8et=ECzce_ve_FALSH_a_warning=2C_V?= yřešeno a další "záhada"

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Pondělí Květen 4 21:22:03 CEST 2009

Chichi asi bude flame ale onehda jsem cetl takove anglicky psane C pro
zacatecniky a v kapitole jak psat srozumitelny kod jako bod 1 bylo Use
Pascal-like self descriptive function names ;-)))

>TNewVar newVar = NewVar(NEWVAR);

mimochodem toto je zrudnost prvni tridy a poruseni onoho bodu c.1

Zdravi Petr Kubac