Pajeci stanice Hakko FX951 - tvorba cen a tak

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Květen 4 18:27:11 CEST 2009

No to je pekny. Kolega rozebral tu AYOUE a rikal neco o tom ze nesedi
ani barvy dratu a provedeni hrozny - asi odpovidajici cene.
Zajimavy by bylo porovnat ji s tou Hakko. Protoze pokud si jen prirazi a
jinak je to stejny, tak je to uz zlodejina. Ja si treba za kvalitu rad
taky priplatim, ale aby mi pak nekdo prodal takovej smejd, to bych mu to
omlatil o hlavu.

MH