Pajeci stanice Hakko FX951 - tvorba cen a tak

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Květen 4 15:04:26 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 4.5.2009 od k.novo:

> Aha, to vypada na prvni pohled jako opruz, ne ze bych kroutil jak
> sileny, ale obsas clovek pridat potrebuje. Vim, ze se pridavanim
> teploty dohani nedostatecny vykon pajecky na danou operaci, ale kdyz
> clovek sundava nejake vetsi vykonove pouzdro z velkeho kusu CPU tak
> to holt dohani teplotou, mam i predehrev, ale kdo by to vytahoval
> :-)

Taky mam spodni predehrev a taky jsem liny ho vytahovat a jeste cekat
na zahrati :-))) Kdyz sundavam neco vetsiho, fouknu na to vzduchem a
protoze jsem liny vytahovat predehrev, fouknu to nejdrive z dalky a
take zespodu tim vzduchem...

Ona to neni nejaka tragedie, je to otazka zvyku. Mam teplotu vetsinou
na 320°C, cas od casu to zvednu na 340-350°C. Proste povytahnes
klicek, zastrcis klicek a pak mackas UP/DOWN a *. Kdyz to nedelas cely
den po 10 minutach, tak se to da v pohode.

> Koupil bys ji znovu?

Urcite ano. Mel jsem Solomona, ktery zlobil, mel jsem take vykonnejsi
pajecku od Conrada i s odsavackou. To vsechno slo pryc. Nemel jsem
hrot minivlna, ted mam dva ruzne velike a asi 6 dalsich druhu hrotu
(jak jsi videl, maji jich na vyber desitky). I kdyz ve vysledku
pouzivam vetsinou jen ten mensi hrot minivlna a mensi plochy na
vsechno ostatni.

Velkou vyhodou je tady rychla vymena hrotu. Jsou dve moznosti. Ke
stanici je takova gumova chnapka, kterou se to da tahat horke. Ale
jeste lepsi je, kdyz si koupis vice drzaku hrotu (ruzne barevnych) a
pak to muzes nadherne menit horke i bez chnapky. Mam k tomu i ten
kalisek na hroty, takze to pak horke hodis do kalisku a je to, nikde
se ti nevali po stole ani po stehnech...

Misto te houby to chce ty kovove spony, to uz jsem znal a pouzival
predtim, je to daleko lepsi. Kdyz ji zapomenes zapnutou, tak po
nastavene dobe prejde na snizenou teplotu, ten drzak pajeciho pera ma
mikrospinac, kdyz odlozis, stanice to pozna (tedy pokud neodlozis na
stul nebo pod stul).

Me to tu v konferenci taky nekdo poradil, ze Hakko jsou suprove
pajecky. Tak jsem si nechal poradit a sel do ni, kdyz to bylo
aktualni...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem