Pajeci stanice Hakko FX951 - tvorba cen a tak

k.novo k.novo@seznam.cz
Pondělí Květen 4 11:38:43 CEST 2009

Tak me pri pondelku zase dostali a musim se podelit.
Nedavno tu nekdo, tusim Petr, zminil pajecku Hakko FX951 http://www.hakko.com/english/pickup/fx951/index.html
Docela me zaujala, teda zaujal me sortiment hrotu a samotne pero, tak jsem zacal patrat pro cene.
Cena v CR je lidovych 10.980 bez DPH a jeste ji taji, asi se za ni stydi :-).

Cvicne jsem se podival za kolik, ze to dealuji v USA a ejhle, oficialni cena 249.95$ coz je pri dnesnim kurzu cca 5000Kc.
Respektive 750$ za 4ks coz je 3900Kc/ks.

Jasne je to bez postovneho, ale to bude cca 30$/ks a je to na 110V. V pajce je trafo x/24V 70W jde jednak premotat, ale nove stoji cca 600Kc. Jeden by rekl, ze nas v EU berou sakra u huby.

Asi si ji v USA objednam, nechcete se nekdo pridat a podelit se o postovne?
Apropo, Petre, jde na pajecce nastavit zda ukazuje teplotu v C ci F?

O cenach hrotu v CR a USA ani nebudu spekulovat, opet docela nesrovnatelne.
http://www.hakkousa.com/detail.asp?CID=49&PID=4482&Page=7
http://www.hakkousa.com/detail.asp?CID=49&PID=4482&Page=5

Ale abych jen nechvalil http://www.hakkousa.com/detail.asp?CID=&PID=1051&Page=1
tak tohle mam doma, akorat ze primo od cinskeho vyrobce a za 1/4 cenu :-).
By me zajimlo kdo v PRCu dela ty FX951 , vidim to tak na 50$/ks.

K.N.