mereni proudu

Martin Persich persich@transcon.cz
Pondělí Květen 4 11:17:45 CEST 2009

Standardni merici transformatory proudu by nesly pouzit ?
napr. 1250A / 5 A a pak uz znamym postupem ..
viz.napr.www.mtbrno.cz/

Martin. persich@transcon.cz

  ----- Original Message -----
  From: Radek Sztwiorok
  To: HW-news
  Sent: Monday, May 04, 2009 11:12 AM
  Subject: mereni proudu

  Zdravim pritomne.
  Potreboval bych nakopnout spravnym smerem. Cimpak merit proud vystupem odbocky trafa v rozsahu 0-1200A. Zatim se mi postestilo merit maximalne proudy do 200A a na to jsem pouzival obvody od Alegra. Pro tento rozsah jsem nalezl snimace jen od Honywellu,ale je to trosku mimo cenove predstavy zadavatele.
  Tak pokud by mel nekdo napad a byl mi ochoten ho sdelit budu vdecen. Stejne bych byl i vdecen za hotove prevodniky pokud je nekdo zna.Todle je uz trosku mimo me pole pusobnosti.
  Dekuji Radek