Re: Prevod nespojiteho signalu na DC?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Květen 3 19:30:41 CEST 2009

Ja to vedel, uz kdyz jsme to psal, jsem vedel, ze mi to mekdo omlati
o hlavu. :-)
Mate pravdu, vzhledem k cene technologie na ktere to bezi je celkem suma
kolik to bude stat. Popravde, ja si tu uz nakreslil zakladni navrh prevodniku
s AD637 (par jsem jich nasel v supliku), nejaky peak detektor take znaknu
tak uvidime.
K te cene, u jednoho, ci u dvou prevodniku by cena byla suma fuk, ale
jak znam provoz tak v nekterych provozech nic neni dostatecne festovni,
tak nejak pocitam, ze se to bude menit tak 3x do roka a cele v nasi
rezii, pak je docela rozdil jestli jde o soucastky za 200 nebo za 2000
:-)

WS

S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz