Re: Prevod nespojiteho signalu na DC?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Květen 3 18:34:02 CEST 2009

No nevime, my jsme si sice chovani overili s kyblem materialu,pak s koleckem
a nasledne i s plnou tatrou, podle techto mereni to vypada, ze gro informace
je v obalce,  ale v provozu tam proleze za hodinu klidne 5000m3 a to
proste nenasimulujete, vse pak muze byt jinak. Tusim se tomu rika empiricka
metoda ziskavani poznatku.

WS