Fazovy detektor?

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pátek Květen 1 11:53:09 CEST 2009

Dobry den,
napadnul me jednoduchy analogovy postup:

vystup= ABS(S1-S2).

Tj jeden operacni zesilovac (s dostatecnou sirkou pasma)
a na vystupu obycejny usmernovac a dolni propust.

Ma to jednu nevyhodu, signaly MUSI byt stejne, jinak to bude
citlive na ruzne amplitudy, nebo tvary signalu.

Tohle lze castecne resit limitaci signalu na vstupu.

	Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.