Jemne OT - ako sa zarucene dostat kucommand-linevmodernychLinuxoidoch?

Branislav Schnierer smeck@qube.sk
Úterý Březen 31 21:27:06 CEST 2009

zaujimave, mne v tom "mojom" 901-tkovom velkoikonkovom desktope ten
zazracny trojhmat nejde... Funguje ale CTRL+T vo File Manageri (tab
Work) resp. File Manager -> Tools -> Open Console Window.

Brano