[OT]Cim rozpustit karbon - ultrazvukove cisteni trysky

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Úterý Březen 31 20:38:01 CEST 2009

Petrolej? (predpokladam, ze jde o benzinovy motor)
Ja to zkousel nejakym STP sajrajtem do nadrze (cili asi petrolej), nejak to
rozpousti, ale chtelo by to mechanickou podporu, takze ta UZ by IMHO mela
sanci...
Jinak jsem teda jednu sadu prostouchnul strunou a jede OK, aj emisema to
proslo, jen PP ukazuje o 10% min ;-) Asi jsem to trosku prekalibroval...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of j.Krajinka@seznam.cz
Sent: Tuesday, March 31, 2009 8:28 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: [OT]Cim rozpustit karbon - ultrazvukove cisteni trysky

Repasuji s otcem motor a zistili jsme, ze u dvou vstrikovacich trysek jsou
nektere otvory zaneseny karbonem a tudiz nepruchodne ( testovano na
vysokotlake stolici). Udajne existuji firmy, ktere takove trysky cisti
ultrazvukem, mam 100W cisticku, ale nevim jake medium pouzit, jinak receno
co nejlepe rozpusti karbonove usazeniny?

Dekuji

Jirka