Jemne OT - ako sa zarucene dostat ku command-line v modernychLinuxoidoch?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Březen 31 14:53:21 CEST 2009

Haha, no tak to sa rovno mozem vykaslat na Linuxakov, kedze su to mensinovi uzivatelia...

(flame je zamerny, kedze tato odpoved neodpoveda na moju otazku, ale ju potiera ako irelevantnu)

wek

PS. Preco sa stracaju medzery v subjekte?