Jemne OT - ako sa zarucene dostat ku command-line v modernychLinuxoidoch?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Březen 31 14:31:21 CEST 2009

Toto napriklad na tom mojom Asus Eee nefunguje... Vlastne som sa na nom este do textoveho terminalu ani nedostal. Tam sa vsak da pouzit Ctrl-Alt-T, ktory mi otvori terminalove okno.

Hmmmm vyzera to, ze to je vcelku oriesok. Chcel som vytvorit postup, ako urobit nejake veci z command-line, ale vyzera to, ze je to problem, ak ten navod ma byt aspon ako-tak univerzalny...

wek