ultrazvukova cisticka

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Březen 30 21:26:01 CEST 2009

Jak psal p.Novotny - vlozena nadoba to resi, ale ja mam litr
izopropanolu na 1. spinave myti a je to ve dvou tretinach - takze
minimum je tak tech 0.5l. Nicmene ja meju prvni myti v tom spinavem a
pak to uz jen splachnu nacisto stetcem v malem mnozstvi cisteho.

V te co mam bez ohrevu se i tak po 6 minutach ta napln ohreje tak ze to
hreje prijemne do rukou, kdyz to pak sleju. Marne premyslim zda se to
hreje ztratou na tom menici nebo nejakym vnitrnim trenim kapaliny - asi
oboji. Perchlor i izopropyl se hrejou vyrazne vic nez voda.

Radek Vicek