Sigma analyzator

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Březen 30 14:19:47 CEST 2009

----- Original Message ---------------

>miniLA zacne od nastavene pozice (at uz zacatek dat nebo kurzor) hledat
>start bit (= hleda sestupnou hranu). Umistenim kurzoru na stop bit
>predchazejiciho znaku lze zacit dekodovat i z prostredka komunikace.

Aha, tak potom je to dobre, netreba nic robit. Dolezite je, aby si to clovek vedel nastavit tam kam chce.

Ten Intronix ma ako bonus moznost automaticky zacat dekodovanie po dlhom SPACE (dlhsom ako pocet platnych bitov vratane parity - dobre som to povedal?), t.j. aj ked sa vyskytne FE, tak sa znova "chyti".

Vobec ten soft od Intronixu ma dost peknych vychytavok, takze sa da pouzit ako inspiracny vzor.

Uprimne povedane sa mi na miniLA prasi uz roky, takze nesledujem, co vsetko a ako teraz funguje. Pokusal som sa medzicasom kvoli tomu mojmu nedorobenemu pikoLA portovat ten soft v0.x na Lazarus/FreePascal (kupovat ci inak "zhanat" Delphi pre jednu vec nemam zaujem, nehovoriac o jeho pomerne pochybnom statuse - kolkeho majitela ma za poslednych 5 rokov?), ale bezuspesne.

wek