OT: Radiatorovy termostat

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Pondělí Březen 30 13:44:56 CEST 2009

Dobry den,

v navode
http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/600000-624999/615952-an-01-cs-Teil2_termostaticka_hlavice_Honeywell.pdf
pisu:

Použijte dvě alkalické tužkové baterie (typ
LR6 AA AM3). Dbejte na správnou polaritu!
Nesprávně vložené nebo staré baterie
mohou zničit hlavici.
• Pootočte zajištěním baterií (2) zpět. Zajištění
lehce zatlačí baterie na protilehlé kontakty
hlavice. Životnost baterií je cca 2 roky.
Výměna baterií je nutná, pokud displej
ukazuje „bAtt". Při výměně baterií zůstanou
nastavené údaje zachovány.

Richard Kaliciak