ultrazvukova cisticka

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Březen 30 12:01:34 CEST 2009

Dobre, tak znacky nekde jsou bez rozebirani, cisticku jsem nevidel. Tak
jinak - je moje povinnost jako spotrebitele chapat a znat vsechny znacky,
ktere si vyrobce nekam vyrazi?

Co se tyka toho, co se do toho smi a nesmi lit - jestlize prodejce ma na
svych strankach toto: http://tipa.eu/FotoCache/bigOrig/08850115-4.jpg a
nespecifikuje, coze se to tam smi v te chemicke laboratori, zubni ordinaci
ci opravne lit, tak se pak nesmi divit, kdyz do toho nekdo v onom uvedenem
provozu naleje neco, co se masince nebude libit.

Nadrz je z nerezu a o tom, jake plasty kde vyrobce na co pouzil se
nepresvedcim jinak nez striktnim dodrzenim podminek provozu nebo
experimentovanim, pokud vyrobce podminky neuvedl. Na webu to pri objednani
nevidim, takze kdyz to koupim a budu do toho lit perchlor nebo treba
kyselinu sirovou, tak v tom nevidim nic spatneho.

Nevim jak Vy, ale ja opravdu nevim, jak se zachova jake cistidlo v kontaktu
s libovolnym dilem pristroje, tim spis, ze jeho ucinky jsou podporene
ultrazvukem a chova se mirne jinak, nez obvykle. Takze jsem dle Vasi
definice pravdepodobne dementni. A ja pritom cekal, ze to na mne sedne az v
duchodu...

Jinak v tom vareni benzinu samozrejme nemuze nikdo nikomu branit, pri tom
nedojde k poruse toho sporaku, a i kdyby, tak to asi nebude mit kdo
reklamovat :)

Pavel Kutina