ultrazvukova cisticka

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Březen 30 11:43:14 CEST 2009

Tohle je zase diskuze o tom co jste nevidel nazivo. Ty znacky z ceho to
je jsou tam viditelne. Na viku jsou urcite - staci jej zvednout a
kouknout se.

Ke zbytku se to prakticky nema jak dostat. Ta vana je tam vlozena tak ze
tesni. Tedy jedine ze by vypary vyletly ven a otocily se a zase zaletly
dolu pod mycku a vlezly dovnitr a pochutnaly si na DPS.

Myji v izopropylu uz pul roku a nic se nezere. Staci to takhle napsat?

Ano vyrobek je urcen k cisteni zubnich protez, retizku a bryli. O DPS
tam nic nepisou.

Treba ke sporaku jsem dostal navod a take tam nepisou nic o tom, ze na
nem nemam zkouset varit benzin. To jsme uz fakt tak dementni narod jak
ti americani, ze kterych si delame srandu?

Radek Vicek