[AD]: Arduino

Kosťa info@mcu.cz
Pondělí Březen 30 10:11:27 CEST 2009

>Zdravim,
>trosku to zapadlo a priznam se take bez muceni, ze jsem i po nadsenych
>prispevcich na modelarskem foru take prilis nepochopil v cem je to lepsi
>nez klasika - tedy MCU a nejaky kompiler-jazyk ktery ovladam.
>
>Ale i u mne jsou mozne podobne duvody jako u JW. ;-)

Dle mého názoru jde o celkem zdařilou destičku - standardně zapojené obvody
okolo MCU dostaly mechanický standard, bootloader a prostředí wiring
(vlastně jen nádstavbu/knihovnu pro GCC) a především širokou základnu
uživatelů - tedy je se kde radit, opisovat, ... No a wiring tedy poměrně
dost zjednodušuje programování pro začátečníky, ale přitom nijak nebrání v
expanzi a učení klasického céčka.

S pozdravem
MK