Barevna paleta v Eagle

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Neděle Březen 29 20:35:38 CEST 2009

Mam verziu 5.4.0 (free). Subor eaglerc.usr sa vytvoril az po prvom
spusteni Eagla v adresari
C:\Documents and Settings\<user>\Application Data\CadSoft\EAGLE

Mam Win2000.

Mozno sa niekomu hodi nasledovny popis, ktory som si urobil po
preskumani palety, lebo sa mi velmi nepacili priesvitne farby pre
vsetky vrstvy:

polozky palety: Palette.X.Y = "0xFFFFFFFF"

X - index palety, pri bielom podklade sa pouziva index 1
Y - je poradove cislo farby tak, ako sa zobrazuje pri vrstvach (cez
change ide vybrat)

prvy byte hodnoty je alpha maska (00 uplne priesvitna / FF
nepriesvitna syta farba)

eagle 5.4 ma vsetky farby s alpha maskou BF, t.j. ciastocne
priesvitna, co nie je vzdy prakticke

v upravenej verzii som zmenil vsetky alpha masky na FF okrem farieb
index 2 - (0xDF008000) alpha upravena na sytejsiu:       zelena
pouzita v BRD na pads a vias (default sa pouziva v SCH na nets, pins)
index 7 - (0x80808080) alpha upravena na priesvitnejsiu: siva pouzita
v BRD na Place, Names, Values atd (default sa v SCH pouziva tiez na
Names, Values, Info)

nepouzite farby s indexom 16 a 17 som prepisal a pouzil:
index 16 - (0xFF7F7F7F) vyrazna siva   - nastavit v SCH na vrstvy:
Names, Values, Info
index 17 - (0xFF008000) vyrazna zelena - nastavit v SCH na vrstvy: Nets, Pins

tieto treba nastavit v kazdom novom projekte! potom si uz pamata

miro