[OT] Termostat do lednice?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Neděle Březen 29 17:49:58 CEST 2009

Ja co pamatuju, tak nase stara lednicka mela dost vyznamnou cast kapilary
omotanou kolem trubky z vyparniku, asi pro zajisteni nejake casove
optimalizace. Jestli to nema byt taky tak.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of j.Krajinka@seznam.cz
Sent: Sunday, March 29, 2009 5:35 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: [OT] Termostat do lednice?

V lednicce mi odesel termostat, moc nechladila a zapinala/vypinala v
dlouhych intervalech, koupil jsem novy ternostat
http://www.elektrahk.cz/ukaz_produkt.php?site=info&id=2603
, namontoval a ted projistotu lednicka chladi jak smyslu zbavena a prakticky
nevypina.

Kapilara puvodniho termostatu vedla kamsi za vnitrni oblozeni lednice.
Novy termostat ma kapilaru dlouhou 80cm a puvodni cca 30cm, prebytek jsem
smotal do krytu termostatu.

Tusite nejkdo v cem by mohl byt problem?
Jak overit funkci termostatu?

Dekuji

Jirka