www.hledejsoucastky.cz

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Březen 29 14:22:39 CEST 2009

 29.3.2009, 14:08:03

Dobry napad, a uzitecny. Dekuji

K webu mam dve poznamky.
Prvni se tyka zobrazeni. Myslim, ze kdyby se 2.radek (ten s popisem)
kazde soucastky zobrazoval nejakym meme vyraznym fontem (mensim,
hubenejsim) nez je radek prvni, zlepsila by se prehlednost vysledku.

Druha poznamka se tyka pridavani dalsich prodejcu, jak mnozi navrhuji.
Pokud, by jich bylo vice, a zvlaste tech velkych, bylo by dobre, dat
uzivateli moznost, vybrat ty ktere chce prohledavat. Treba tak, ze,
na prvni strance bude seznam tech prodejcu s check boxy, a
zatrzenim/odtrzenim si kazdy navoli co jej zajima. Duvodem je
o5 prehlednost generovaneho vysledku, nebot ta, prirozene, s mnozstvim
nalezenych polozek klesa.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz