www.hledejsoucastky.cz

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Sobota Březen 28 23:15:56 CET 2009

Pekne. Bol by problem tam pridat este SOS ?

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: <novakmiroslav@post.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 28, 2009 10:19 PM
Subject: www.hledejsoucastky.cz

Upozornuji na uzitecny metavyhledavac http://www.hledejsoucastky.cz, ktery
hleda zadanou soucastku najednou na GME, GES, TME, PSElectronic a vysledky
umoznuje seradit napriklad dle ceny.
Narazil jsem tak na zajimave cenove rozdily, napriklad markantni je u
ATTiny25.

Vyhledavac jsem vytvoril pri vyrobe jedne vetsi serie elektroniky, kdy mi
hledani cenove nejlepsiho obchodu s dostatecnymy skladovymi zasobami prislo
prilis narocne. Takto jsem si hledani znacne usnadnil. Stacilo jen
programovat ten web ;-).

Budu rad za jakoukoliv zpetnou vazbu k tomuto vyhledavaci.

MN