normy pres internet

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Sobota Březen 28 20:40:26 CET 2009

Jenže tohle samo o sobě není problém. Bezhotovostní styk je pro všechny
principielně výhodný.

Průšvih je až to, že banky mají státem garantovaný monopol na tuto výhodu.

Kdybyste si mohl založit účet u Vaší sousedky, banky by se musely snažit,
abyste u nich byl dobrovolně.

Dále k "měně":

Dnes státy používají důmyslnější nástroj: Inflaci. Ta postihne jak peníze na
účtech, tak i hotovost doma. Jediným skutečným řešením je, zbavit stát stát
moci nad měnou. Tzn. povolit volnou emisi měn.

Takže např. hospodský by mohl vydávat volně směnitelné stravenky včetně
možnosti otevřít si v této měně účet v bance. Třeba i u té sousedky.

PH

From: "Zdeněk lada" <zdenek023ster@gmail.com>
Zapomínáte na základní příčinu - kdyby mě zaměstnavatel platil v hotovosti a
já nebyl nucen některé platby provádět ze svého účtu, nepotřeboval bych
žádný účet.

A o bezpečnosti v bankách - v bankách máte jistotu že pokud dojde k měně,
tak vám zaručeně stát vezme všechno. A hlavně má naprostý přehled o všech
vašich platbách a příjmech. Počítám že v budoucnu zakážou mince a bankovky.