OT: Prochazka Kruzberk a Slezska Harta

Jan Galuszka konference@ei.cz
Sobota Březen 28 20:14:31 CET 2009

Zdravim,

Takze dneska pocasicko pralo a vyjel jsem s detmi a jejich spoluzaky na
prohlidku nasich prehrad.

Pekna prochazka, dovedeli jsme se nekolik zajimavosti, videli soustroji,
nejake pohony, prosli tunelem pod prehradou...

Takze jsem rad, ze jsem nachvili vypadl od pocitace.

Sami organizatori byli velice prekvapeni zajmem .. k tomu prispelo nadherne
ale vyfoukane pocasi.

Takze inspirace pro ostatni na pristi rok

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862